Saturday 25 January 2014

hajat mungkin dah tercapai

 
 
Saya dah berjumpa dengan dia !! 18 November 2013.. tak salah aku lah..aku dah berjumpa dengan seseorang yang aku nak sangat jumpa dulu.. Kembar aku...Orang yang aku anggap mcm kembar...  Sempatlah aku berjumpa dengan dia, makan, jalan walaupun singkat je masa..Walau aku cuba lengah masa, sebab aku truly mmg kekok sangat...aku tak biasa keluar dgn org specially lelaki nak2 kalau berdua..so thanks kpd kawan yg sudi teman aku waktu tu.. R10... Dia kawan aku...Hiburan aku..Susah senang kami sama2... DIa banyak tahu pasal aku..Kawan aku ni.namanya Fathin Nadia...Dia mmg awesome n meletup..Best sangat dia ni.. Dia selalu jd penguat semangat aku... Bila aku sedih dia lah bahu untuk aku bersandar.. Tapi untuk dua bulan ni..Aku tengah praktikal..hhuhu..penat sangat.. Aku kat Melaka.. R10 kat Sirim ;(..huhuhu....rindu dia sangat2... Aku sedih layan diri sorang2...

Dulu aku ada kembar yang paling faham diri aku macam mana..Seseorang yang paling kenal baik buruk aku..apa2 mesti aku cari dia dan cerita semua...Walaupun jumpa hanya sekali..Itupun dah buat aku lega.. At least aku boleh tick satu wishlist aku tu.. Tengok lah camne bila umur aku 25 tahun nanti nasib aku macam mana :(... Sekarang ni aku tinggalkan dulu kembar aku tu...dengan penuh tanda tanya..Aku jadi pelik n secara tibe2 ckp bukan2.. Tujuannya supaya aku ada alasan utk pergi sbb aku tak kuat utk stay...maafkan sy... Hal lama, insyaAllah sy lupakan n maafkan... Walaupun berat sangat yang aku rasa sekarang....  Kalau boleh mmg nak sgt stay.nak sangat2...nak sangat..Tapi apakan daya...Takpe.aku bawa diri...Sorry sangat kat semua... Andai aku boleh luah dgn detail..dah lama aku luahkan..tp berdiam tu lebih baik...

#Konvokesyen saya bulan 11, jemputlah datang dengan bawa bunga n coklat feveret..huhu..Kyra tolonglaah faham.. Baru praktikal seminggu..n da satu sem lagi ye kyra.. Be strong.. Fyp, Indonesia semua menanti anda.. ~.~

#Next aku akan update sal DK Composite..Yayyyyyy... Tempat aku praktikal.. Kilang yang buat Kubah n Kapal Layar from composite material....

No comments:

Post a Comment

Copyright@segalanya punya story hak milik kekal Kieyra Syakira