Friday 22 February 2013

tahniah awak !!

  Ok.. entry aku semalam pasal sakit hati? huhu..  Nak sambung sikit. boleh? hehe..boleh la ae...sikit je kita janji :D.. hehe.. Kalau kita sakit hati, kita buang hati kita tu, hilang tak sakit hati? :D.. hahaha. ye2 je kyra ni..merapu je..hehe..sory2.. Dah, tak nak cakap..hohoho... Hari ni citer len plak..haha.. semalam. semalam punya citer.hihi.. Hari ni punya citer..BAHAGIA taw..!!!


  Asal lak bahagia? Sewel ke kyra ni, hati tak tetap? mood berubah2..hehe..  Tadela..hehe.. Actually, hari ni kan. kawan aku nikah...WOW!!! hehehe.. Kawan aku tu nama dia Nurul Huda Bahari.. Dia ni romate aku sem lepas..hehe.. Aku sayang dia sangat2, (Romat kesayangan)..hihi..  Nak taw kenapa? Hari-hari, ada je cite dia nak beritahu aku.. Macam2, aku tukang dengar, seronok taw.. Dia memang kuat bebel.hihi.. Hot-tempered gak tu, Kadang2 aku pon seram, tapi dia baik sangat2 taw..hehe..Alhamdulillah. jodoh dia sampai awal..hehe.. Dia tua setahun dr aku.. N yg paling best, aku org 1st yang tahu time dia bertunang..hihi.. Sebelum dia ikat tunang, dia da texting2 aku.. hehe..last2 bertunang betul..hehe..

  Romat aku ni, dia suka sangat kale oren.. memang suka sangat2 la.. Barang-barang dia semua kale oren..hehe.. Dia sama dengan Nur Amanina Bt Manab, kawan cam sister aku tu..hehe.. Dia pon gile kale oren gak..hehe.. Tapi aku tak de la cmtu.. Aku suka, emm..semua kale kot? haha..boleh plak kan..:p.. Ok,back to huda..hehe.. Tema dia Kelabu and pearl, N  golden green camtu..huhu..Aku tak dapat pergi.. Sedih :(.. Aku siap pinjam baju adik aku, untuk sama tema dgn Wedding Huda..huhu..Tapi tak de rezeki pulak aku nak pergi.. Dia kat Perak tu, Aku ni plak kat Pahang..huhu.. Kalo ada transport sendiri, dah lama aku pegi..hewhew.. Nak pegi sendiri nek bas, mak tak bagi, risau.. Maklumlah, anak dara g tempat orang, n lg plak 1st time, tak biasa kan..?? Lagi plak, anak dara dia ni.. cantik , cun!! (OKE PERASAN BETUL, SETIAP ENTRY ANGKAT BAKUL SENDIRI)....ekekek..hmm.. So, cakap mak kita kenalah dengar kan?  Syurga seorang anak terletak dibawah telapak kaki ibu :).. huhu..

  Kepada Huda, tahniah, awak dah jadi isteri orang..:) lepas ni, mesti rindu kat awak.. Nak bercerita, Makan chocolate moist sama2,  pastu nanti, tak de sape nak layan aku yang tak berapa betul ni haa :p..hehehe.. Tq awak.. Kita senang sangat kawan dengan awak.. Sorry atas segala salah dan silap saya taw,,huhu.. Semoga Awak n suami awak Zali Bahagia until Jannah :).. Saya tumpang gembira untuk awak.. Sangat-sangat hepi taw....hihihihi

#Aku ni bila pulak nak kawen?? hohoho..
hehe..kawan2...Allah S.W.T dah tetapkan jodoh untuk setiap orang, jadi just follow the flow..
1 day.. kita akan jumpa sape Jodoh kita.. InsyaALLAH.. :)..
Jadi janganlah mempersoalkan lagi..hihihi.. Jalani hidup mcm biasa, Tabah n Happy2 taw..
Yang paling penting, Just Be Urself.. ok!!

Wassalam

No comments:

Post a Comment

Copyright@segalanya punya story hak milik kekal Kieyra Syakira