Thursday 28 February 2013

Untuk awak :)

    Awak, ye awak kawan macam kembar saya tu.. Saya minta maaf sebab saya, nak disiplinkan diri saya n menyepi untuk seketika supaya tak ganggu awak buat masa sekarang.. Saya ingat janji kita, janji yang saya cakap kat awak.. Awak kembar saya, jadi awak mesti faham saya macam mana.. Saya ok je.. Saya tak pernah salahkan sesiapa dan tak juga salahkan diri saya sendiri.. Bagi saya semua yang berlaku memang da hikmah tersendiri.. Tahu tak bertapa bertuahnya saya kenal kawan macam awak.. :).. Awak bukan setakat kawan je, awak macam kembar saya..diri saya sendiri.. Awak faham saya, n awak even macam mana sekali pun.. Awak tenang je... Saya senang berkawan dengan awk.. Just saya nak cakap, awak just jadi macam biasa, awak tak perlu rasa bersalah ke apa.. Sebab saya memang tak salahkan sesiapa.. Just kadang2, saya sedih..Sedih bukan sebab ape, sedih dgn diri sendiri..

  Takde pape yang melibatkan awak pun.. Jadi twin.. Lalui hidup awak macam biasa.. Saya sayang awak.. Sama macam saya syg family saya, sbb awak dah macam adik-beradik saya gak rasanya wat masa sekarang ni... Just sekarang, saya nak dekatkan diri pada 1st love kita, "ALLAH'.. Sebab tu, saya khilaf, n saya need time untuk jadi macam dulu.. Saya still lagi kyra yang macam awak kenal, kyra yang terburu-buru, penakut, excited n lurus coz kadang2 orang boleh buli cam tu je..huhu.. Just saya nak organize semula hati saya ni..  True sometimes kita terlalu taksubkan duniawi sedangkan keseronokan kat duniawi ni hanya sementara.. Itu satu yang membuat air mata saya menitis.. Saya tak mintak awak pergi, saya pun tak kemana-mana.. Just nak bagi space kat awak dgn kerja awak, n space untuk saya jadi lagi strong.. Awak jangan salah faham yang tu :)..

  Allah dah takdirkan kita untuk mengenali satu sama lain, even tak pernah bersua muka depan2, tapi relationship 'friendship tu kuat'.. Ada hikmah besar yang indah disebalik semua ni.. Kita hanya mampu merancang, Tuham yang tentukan semua :).. Saya percaya dan akan lalui semua yang telah diaturkan untuk saya, sebab Allah tahu ape yang terbaik untuk kita kan?? Jadi kembar.. just jadi macam biasa, n buat yang terbaik untuk last sem awak kat sana.. Final project awak..  Jangan susah hati sebab saya :(.. Saya ok je.. Pasal jumpa? Perasan tak wishlist saya kat sidebar tepi tu? Itu wish saya :).. Bila? Saya tak tahu, tapi saya yakin 1 day, macam mana pun kita akan berjumpa juga.. Itu antara wish saya..huhuhu :)..Jangan marah ae wak :p..hehe..

   #True twin, i prothallus u :)... Kalau awak remember :).. 2 orang je yg taw ni :p..hehe...  Terima kasih sbb care pasal saya, n terima kasih sebab selalu buat saya gembira walaupun kadang2 =.=, geram gak..Tapi saya ok je.. Sebab saya kenal awak macam mana :)..

#hmmm... hope awak baca ni..memang tuk awak A**Z  a.k.a  Muncet kembar kepada kyra tembam

No comments:

Post a Comment

Copyright@segalanya punya story hak milik kekal Kieyra Syakira