Tuesday 19 February 2013

Terima kasih korang :)

       Assalamualaikum.. post kali ni?? hmmm..pasal ape ye? hehe... Kali ini aku just na cakap pasal kawan.. truly.. aku memang ramai kawan..:D.. sangat-sangat ramai, n aku sangat beruntung da ramai kawan..huhu.. tapi dalam banyak-banyak kawan tu, sape yang betul-betul ikhlas berkawan dengan kita? sape yang faham isi hati kita, yang kita percaya n menjadi orang atau tempat kita bersandar di saat2 kita susah, n lemah untuk terus melangkah? chewahhh..ayat poyo la pulak..hehe..tp true taw kawan2 sekalian..!!! truly family comes first, BUT time kita kat U, kat tempat belajar tu haa? cane? cer kome bgtw??? jauh dari family? nak kol je? Tak terluah weh...hohhoo... lemah la ekaw sorang-sorang kalo tade kawan yang betul2 memahami korang n tahu pasal korang kat sana.. Hard situasi ni bg orang yg weak, n cepat give up.. sangat tough..so be strong ye rakan-rakan yang dimuliakan Allah sekalian :)
(bhs bercampur2, sory ye rakan-rakan)

     So, pentingnya peranan kawan ni, n kita kena lah take note..Okeh?? Macam aku, aku mmg ramai kawan, semua kawan adalah kawan baik aku? tak percaya? yelah....betul..mana da kawan jahat, kawan baik je aku ada la..hihihi.. Bagi aku semua kawan aku, adalah kawan baik.. Tapi tak semua kawan baik aku tu betul-betul rapat, n jadi sister, brother or twin pada aku.. Certain2 je.. Aku mmg ada kawan yang macam sister, n yang paling2 rapat dengan aku sekarang ni, of course la  NurAmirah Bt Arifin dan Nur Amanina Bt Manab ,  . Aku sayang sangat dorang berdua ni.. Sangat-sangat..  Dorang ni selalu ada time aku down, sedih,.. Dorang dapat detect something wrong dengan ak, even aku kat depan orang dianggap orang yg TIADA MASALAH maklumlah hepi je sentiasa.. Walaupon dalam hati kadang tu perit sangat, tp na buat camne kan? Life Must Go On..!! huhu.. Kawan macam Kembar? Pon aku ada.. :).. Tak perlulah aku nak mention nama orang tu.. Dia ni pon aku sayang macam aku sayang myra n aman, tapi kurang sikit la kasih sayangnya :P..hahaha..

      Kawan-kawan, Aku sayang korang.. N jangan lah salah ertikan rasa sayang aku tu? Aku betul-betul ikhlas  berkawan.. Terima kasih korang sebab selalu ada untuk aku, walaupon aku ni kadang-kadang annoy, or act like a fool, or pura-pura tak dengar, percayalah, setiap butir perkataan dari korang, aku dengar satu2 and aku ingat, n hadam baik-baik.. Yang baik kita ambil, yang kurang baik kita perbaiki, yg tak baik kita buang, OK???  Masa silam, kita biarkan ia berlalu.. sekarang kawan-kawan, kita maju kedepan ye.. Jangan sedih-sedih, ALLAH ada.. Allah Maha Mendengar.. Jadi, Kita sama-sama lah berdoa ye.. :)
Semoga persahabatan kita diredhai ALLAH, n kekal sampai bila-bila.. InsyaAllah, Amin
Wassalam

 Kepada Myra, tahniah DL.. Sory tak dapat teman g dinner DL sama-sama :(
 Sem akan dtg ye kite g sama-sama..InsyaALLAH..:).. Lov u soooo Much

                   

      kawan cam sister, cam kembar???
      Itu watak-watak dalam cerita hidup aku.. :)...
     Sekian

No comments:

Post a Comment

Copyright@segalanya punya story hak milik kekal Kieyra Syakira